Tuesday, February 23, 2010

TERIMA KASIH DARI SEORANG IBU

aku pun xtau nape aku nk tulis blog ni.. tp aku rasa aku patut kongsi apa yg aku rasa sekarang ini.. terima kasih ini suatu perkataan yg kita selalu gunakan.. contohnya bila kita minta bantuan daripada sesaorng mst kita akan ucapakan terima kasih.. tp pernahkan kita berterima kasih kepada ibu bapa kita??
tadi pagi aku tepon mak aku yg.. aku cakap kt dia yg aku akan hantar dia ke hospital untuk buat check up esok.. sebelum mak aku letakkan telepon dia mengucapkan terima kasih.. dlm beberapa saat air mata aku terus mengalir.. aku xboleh menahan.. aku rasa sedih sangat.. aku lagsung xpernah mengucapkan terima kasih kepada mak aku yg menjaga aku daripada kecik, yg bg aku makan, minum, yg menjaga aku ketika sakit, yg selalu mengambil berat tentang aku sehingga aku beso dan macam2 lagila.. aku terasa yg aku ni amat berdosa... x terlintas di hati ku ini yg mak aku akan ucapkan terima kasih kepada anaknya sendiri..sampai sekarang aku teringat lagi perkataan terima kasih itu keluar daripada mulut mak aku..

1 comment:

  1. at least, u have a chance to listen tht word from ur mom..me?not anymore..

    ReplyDelete